רשת האמנים הישראלית (רא”י)

הפלטפורמה הוירטואלית של קרן התרבות אמריקה-ישראל, המקשרת בין אמנים ישראלים לחובבי אמנות מסביב לעולם, כוללת לוח שנה אינטרקטיבי המציין את האירועים החשובים בעולם האמנות הישראלי – תערוכות, הופעות, הקרנות – ונותנת במה בינלאומית לאמנים מתחומי יצירה שונים, תוך שהיא מקדמת את אמנותם, שיתופי הפעולה שלהם והצלחותיהם.

הרשת מאפשרת לאמנים ישראליים להגדיל את החשיפה והנוכחות האינטרנטית שלהם, וליצור קשר עם קהלים בינלאומיים. היא מאפשרת גם לצרכני אמנות ותרבות בכלל, ולתומכי הקרן בפרט, לגלות אמנים חדשים ומבטיחים וללמוד על אמנים מבוססים ומצליחים דרך קטלוג האמנים של הרשת.

יותר מ-2,000 אמנים פעילים בפלטפורמה הזו, שזוכה ל-300,000 צפיות בשנה וממשיכה להתרחב מדי שנה. 

כל חבר/ה ברשת יוצר/ת עמוד פרופיל שניתן להעלות אליו תמונות, קבצי וידאו ואודיו, ביוגרפיה ואירועים (הופעות, הקרנות, תערוכות, וכו׳) הנגישים לאוהבי תרבות ישראלית באמצעות מנוע חיפוש מהיר וקל. עמוד הפרופיל משמש כ״מיני אתר״ שמקשר את המבקרים לאתר האמן הפרטי (במידה שקיים) ולרשתות חברתיות אחרות.

לשאלות ופרטים נוספים פנו אלינו במייל: [email protected].

אני אמן

אני חובב אמנות

רא”י חושפת ומקדמת תרבות ישראלית מגוונת, ומייצגת אמנים ישראלים משלל תחומים בבית וירטואלי אחד. הרשת היא חלק מקרן התרבות אמריקה-ישראל, וחברי הרשת זוכים לחשיפה רחבה דרך הערוצים הבאים:

קטלוג האמנים של הקרן
עמודי האמנים של הקרן בתחומי המחול, התיאטרון, האמנות, המוסיקה והקולנוע, מאפשרים לחובבי אמנות לגלות אמנים בעזרת חיפוש חכם, ומקשרים בקלות לאתרכם הפרטי.
לוח השנה של הקרן
על ידי יצירת אירועים באופן עצמאי מתוך עמודי האמן, חברי הרשת חולקים את פעילויותיהם כחלק מלוח השנה של הקרן, וכך מאפשרים לקהל רחב ומקומי לשמוע עליהן על ידי חיפוש על פי תאריך ומקום.
ידיעות חדשותיות ובלוג ראיונות
הקרן מתגאה בהישגיהם של אמניה ומפרסמת עדכונים אודותיהם באופן שוטף, בכללם כתבות, פרסים, שיתופי פעולה חדשים, הוצאות אלבומים וציוני דרך אחרים. בנוסף, מדי חודש רא״י מפרסמת ראיון עומק עם אמן/ית מהרשת לגבי הקריירה והפרויקטים שלו/שלה.
עלון חודשי דיגיטלי
הקרן מפרסמת מדי חודש לקט אירועים מומלצים וחולקת חדשות מיוחדות לגבי אמנים מרשת האמנים הישראלית. רשימת התפוצה כוללת למעלה מ-12,000 חברים ותומכים של הקרן בארץ ובעולם.
הזדמנויות חדשות בחו״ל
דרך הרשת מוצאים ארגונים וקבוצות אחרות אמנים ישראלים לצרכי הופעות, ביקורי גלריות, אירועי שיח אמן וכדומה. הרשת מהווה מעין ״סוכנות וירטואלית״ המאפשרת חיפוש יעיל ואיתור אמנים ועל ידי כך חשיפתם להזדמנויות חדשות ולקהילות חדשות.
רשתות חברתיות
עם 16,000 עוקבים ברשתות חברתיות (פייסבוק, יו טיוב, טוויטר), חברי רשת האמנים נחשפים לקהלים חדשים ומקבלים הזדמנות נוספת לקידום עבודתם, אירועיהם ופעילותם.
“רשת האמנים מהווה מרכז לקהילת האמנים ומקור מרכזי של מידע לצרכני תרבות ישראלית”
אביטל בורג
ציירת
“״רשת האמנים הישראלית מאפשרת לנו לחבור ליוצרים ולגופים תרבותיים ישראליים חזקים מסביב לעולם. זו דרך נהדרת לחשוף את האמנות שלנו לקהלים חדשים״”
גיא מינטוס
פסנתרן ג׳אז